internet

Pondělí Květen 10 23:23:52 CEST 2010

Ta "nějaká" UPC je dost velká firma, připojení na internet je rychlé a
spolehlivé. Jako jiné velké firmy, i UPC má kontakt přednostně přes
kontaktní formulář a vlastně nevíte, s kým se tam bavíte.
http://www.upc.cz/kontakt Ale možná se tam dá doklikat i k nějakému
telefonu.
Bydlím v paneláku, takže od UPC mám kabelovku i internet. Kvalita TV na ČT24
nic moc, ale prý mi vymění zásuvku a půjde to. Internet běhá po koaxu
společně s TV a ČT24 je frekvenčně dost blízko tomu internetu a prý když mi
dávali modem, měli mi dát jinou zásuvku. Jinak čas od času prudí že bych měl
přejít na digitální TV, že mi settopbox půjčí zdarma. Jenže jejich settopbox
má analogový výstup (scart) tak bych byl s kvalitou tam kde jsem teď. Jen
bych víc platil za víc programů, které nepotřebuju.Taky nechápu proč do
kabelovky nedávají formát DVB-T, nebo aspoň když už půjčují settopbox, nemá
digitální výstup.
Anděl

----- Original Message -----
From: "Ales Prochaska" <prochaska na alsoft.cz>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, May 10, 2010 4:40 PM
Subject: OT: internet

Omlouvam se za OT ale tohle urcite bude nekdo tady vedet :-)

Mam za ukol zajistil domu lepsi pripojeni na internet. Po nejakem
hledaji jsem zjistil, ze jedina firma ktera ma u nas v ulici kabel je
nejaka UPC.CZ ale pripadaji mi trochu na hlavu, protoze nikde na
jejich strankach neni ani mail, ani telefon kde bych je mohl
kontaktovat :-) Nemate s nimi nekdo zkusenost? Jsou seriozni? A
nakonec - nevedel byste na ne nekdo ten mail?

Dik za pripadne odpovedi.

Ales Prochaska