kalibrace oscilatoru AVR

Pavel Hudecek phudecek na tiscali.cz
Pondělí Květen 10 22:59:13 CEST 2010

Tak toho počtu jsem si vůbec nevšimnul:-) V takovém případě naprosto souhlasím
- levná pracovní síla se zdá být optimální.

Taktéž pak souhlasím i s důrazem na analýzu účelnosti kalibrace - 30 krystalů
zas tolik nestojí.

Ovšem můj poslední příklad toho moc nedokazuje. Zařízení prostě od začátku
funguje dle posledně použitých hodnot, ale když se mezi tím ocitlo třeba
na dieselagregátu, nebo v USA, do pár sekund se "aklimatizuje".

PH