znovu EMC doporucte anteny pro EMI

pavel PP pa-vep na atlas.cz
Pondělí Květen 10 18:09:44 CEST 2010

 Jedná se orientační zjiš'tování úrovně vyzařování prototypu.
 Pro rozsah do 30MHz bude asi stačit nějaký prut uzmutý z radia či TV ale pro vyšší by to chtělo širokopásmovou, vygooglil jsem návrhy studentů VŠ, kde je anténa vyleptaná na plošném spoji.

 Protože na svém spektráku SA nemám možnost příposlechu, tak když na nějaký peak umístim Mark, přečtu frekvenci tu potom naladím na svém přijímači, chtělo by to zautomatizovat, takže mám cíl na dlouhé zimní večery
 - dostat z SA frekvenci na kterou ukazuje Mark
 - dle ni přeladit FM/TV kartu v PCčku, asi vypájím tuner a pomocí SPI / I2C přes MCU
 - uvidíme zda AM nebo FM či jiná modulace, nebo jen poslech kraválu, co z toho poleze
 - uvažoval jsem zda použít přímo PC TV kartu, pokud jde ladit frekvenci, nikoli kanály

např. Asus  My Cinema-EHD2-100
http://www.tvfreak.cz/art_doc-90E9BB214A81DCF3C12576F90068A639.html

na SA mám vstup/výstupy :
 RF In
 Calib. output 299,99MHz
 1stLO +10dBm 2.05GHz - 3,55GHz
 Aux video out, k čemu je , nevíte ?
 Monitor out, asi na externí monitor kdyby mi jebla obrazovka
 High sweep out ?
 sweep out , taková pila přecházejí na obdelník, ještě přesně nevím jak to fakčí
 Aux IF output, 21,4MHz poraďte jak výstup směšovače využít ?
 Ext.trigger input, podobně jako u oscilu pro spouštění
 HP-IB