OT: internet

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Pondělí Květen 10 16:47:26 CEST 2010

Ted nevim jestli si nedelate srandu, ale odpovim vam.
Mam 10M internet za 490Kc a nemuzu si stezovat, rychlost je v pohode a
vypadky nejsou. Ale pokud mate problemy, tak je to s nimi pry tezke -
hledejte diskuse na internetu.
http://www.upc.cz/kontakt/
Odtud mi vse chodi klientske.centrum na upc.cz, ale pisi tam baych zpetne
odpovidal pres jejich formular.

Martin Hanek