Re: 7/16 spojka nemá nikdo v 1uplíku?

Snail Instruments snail na snailinstruments.com
Pondělí Květen 10 14:48:42 CEST 2010

>Není jediný, já jsem od pana Kueery obdrzel Low
>ESR elyty tak jak prislíbil, lec na kus Alu
>plechu, který prislíbil rovnez uz se nedostalo.
>Nejdrív údajni lezel na laserové rezacce, pak ho
>divcata zapomnela dat na postu atd... atp... do
>vytracena. Ten plech uz jsem si sehnal, za ty
>elyty jsem vdecen (fakturu neposlal by» jsem se upomínal) a to je tak vse.

Ono to je tak, ze zrejme pri svem obchazeni firem
dostane nejake vzorky apod. Ty potom prezentuje
dal. Treba ode me mel delsi dobu zapujceny
Bitscope BS50U, takova mala krabicka - osciloskop
do USB. Vubec by me neprekvapilo, kdyby to nekomu
ukazoval jako vlastni vyrobek (pripadne OEM pro Australany).

J. Hanzal