OT: Mech: Kolmy stul na frezku

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pondělí Květen 10 11:01:05 CEST 2010

Dobry den

je tu par strojaru tak se zkusim zeptat - obcas bych potreboval frezovat
neco na vysku a pro upnuti by se mi hodilo neco jako stul s T drazkami
pridelany na kolmo k zakladnimu vodorovnemu stolu. Vyska tak cca 20cm
a melo by to mit zarucenou kolmost. Jakysi upinaci uhelnik, sirka stolu
tak 120-150mm.

Nevite jestli neco takoveho nekde roste ?

S pozdravem