RE: 7/16 spojka nemá někdo v šuplíku?

Cihak na dkv.lbc.cd.cz Cihak na dkv.lbc.cd.cz
Pondělí Květen 10 10:08:44 CEST 2010

Já jsem tak dělal přechodku na Nko. Někde na burze jsem koupil za pár šupů 7/16" samice na panel. A zjistil jsem, že je střední vodič sešroubovaný ze dvou částí. Ten kontakt, který je v konektoru končí závitem, který je zašroubován do protikusu, který trčí z druhé strany a pak se na něj pájí. Takže lze vytočit na soustruhu mezikus do kterého se z obou stran ty středy našroubují a je to. Jen bylo nutné aby ten mezikus byl o něco delší než vzniklý prostor, takže jsem oba konektory přišrouboval do Al kostky, která má středem vytočenou díru (spočítanou na 50ohmů). Spojovací element pak byl dostatečně dlouhý. Já měl z jedné strany připájené to Nko a z druhé strany jsem do toho spojovacího elementu přišrouboval ten střední kontakt.

V případě spojení 2 x 7/16" by asi nebyla nutná ani ta Al kostka, stačil by jen ten mezikus a sešroubovat k sobě přímo ty konektory.

Jak vypadá ten rozšroubovaný konektor můžete vidět zde:
http://ok1uga.nagano.cz/pa_vazba.htm

Snad jste to z mého zmateného popisu pochopil. Mohu poslat fotku ale až v pátek.

	Martin.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of jan.kuba
Sent: Sunday, May 09, 2010 9:43 PM
To: HW-news
Subject: Re: 7/16 spojka nemá někdo v šuplíku?

Ja tu konektoru 7/16 mam take dost, vesmes jsou kabelove, pak panelove.
Dary ze zrusenych telekomunikacnich systemu. Chtel jsem si pomoci dvema
panelovymi 7/16 zasuvkama  a sesroubovat k sobe, ale je problem jak
spojit ten kolik uprostred a vubec mechanicky to je problemo. Jak jsem psal, kdyby to bylo na "kseft" tak objednam prvni kousek, na
ktery narazim....
JaKub