obal

Michal Krestan krestan na hw.cz
Pondělí Květen 10 08:09:34 CEST 2010

Chtel bych se zeptat pritomnych, zdali nema nekdo tip na dodavatele molitanove vyplne s vyrezanim pozadovanych otvoru do kratonove krabicky. Jde mi o to, ze mam vyrobek, ktery obsahuje dost male casti a ty nelze snadno zabalit do vlozeneho kartonoveho obalu tvorici vnitrni vypln krabicky, tak bych chtel vse nahradit bud molitanem, ve kterem budou vhodne otvory. Je mozne pro zjednoduseni pouzit i otvor skrz vypln, ktery je mozne rovnou vyrezat bez nutnosti fomy. Nedari se mi nikoho vhodneho najit. Jinak nejde o mnozstvi milion ks, tak potrebuji neco i cenove prijatelneho.

            Michal