IP 65 test "doma" ?

Milan krata.milan na seznam.cz
Sobota Květen 8 09:07:26 CEST 2010

A je pravda, ze strikaji jenom hadici? Na dojirnach, kde pouzivaji
vapku, se nam dostavala voda take dovnitr a to pry nestrikali na
rozvadece. Casem jsme zjistili, ze po pouziti vapky je na dojirne uplna
mlha a tak jsme sprostě zkusili objet vsechny spoje a vyvodky silikonem.
Kdyz se to neprezene, tak se to da i dobre rozebrat. Jenom si nepamatuji
jake tam bylo IP, ale myslim, ze take 65

Milan