[OT]: ekologicka likvidace chemikalii po leptani

Ing. Peter Adamec max13 na atlas.sk
Čtvrtek Květen 6 20:58:39 CEST 2010

Na konci zostane zmes FeCl2, CuCl, kus medi (to je pre uplne vycerpanie)
FeCl3 a CuCl2 sa spotrebuje na ten kus medi co tam nakoniec nedolepta.
Samozrejme, asi nikto z pritomnych nebude cakat kym sa roztok vycerpa uplne.
PA