[OT]: ekologicka likvidace chemikalii po leptani

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Květen 6 19:47:38 CEST 2010

Toto nie je program :-)

Ono vsetky tie reakcie bezia naraz, len nie rovnakou "rychlostou". Zalezi na dynamike jednotlivych javov, t.j. ze ktora "rovnica" je ako ochotna "fungovat" za pritomnosti a koncentracie toho ci onoho, samozrejme este v zavislosti od teploty, tlaku, rosneho bodu a polohy Mesiaca voci Marsu a Jupiteru; no a z toho potom vypadnu pomery jednotlivych prvkov/zlucenin v systeme (resp. ich casova zavislost).

Kam sa stratil dvorny alchymista konofery, pan kolega Simon Cihelnik?

JW