[OT]: ekologicka likvidace chemikalii po leptani

Milan B. milan na bastl.sk
Čtvrtek Květen 6 18:26:21 CEST 2010

Hladal som dalej, a mala by tam byt aj tretia rovnica - takze ako celok
to vyzera takto:

    FeCl_3 + Cu -> FeCl_2 + CuCl
    FeCl_3 + CuCl -> FeCl_2 + CuCl_2
    CuCl_2 + Cu -> 2CuCl

Skoro ako perpetum mobile. Nejako mi z toho vychadza, ze kym je v
roztoku nejaky FeCl3 a ziadna cista med, tak skoncime na CuCl2, ak sa
FeCl3 minie uplne a mame k dispozicii nejaku med, tak skoncime u CuCl

Ale nie som chemik.

-m-