[OT]: ekologicka likvidace chemikalii po leptani

Lubor Otta butan na geoinvest.cz
Čtvrtek Květen 6 10:33:51 CEST 2010

Na zrušení čističky stačí savo. No a proto se tu ptám abych nezpůsobil
škodu. Já mám pocit že ten glykol je jedovatý až pro větší živočichy se
složitým metabolismem, že ty bakterie by ho mohly papat.
Je 1% dostatečné naředění? K zalití trávníku.
Lubor