Vykonava dioda

Boldak Boldak hw.news.hw na gmail.com
Středa Květen 5 11:36:22 CEST 2010

Dobry den,
omlouvam se ze reaguji az dneska, ale vcera uz jsem to nestihl..

Po precteni Vaseho prispevku se mi v teto problematice (aspon pro tento
pripad) udelalo jasno. Moc Vam dekuji za podnetne info. Ted sem objednal
modul u TME.cz a odpoledne si poradne projdu katalog chladicu a rozhodnu
se..

Jeste jednou dik moc

Boldak