Re: OT: Problém s reklamací disku

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Úterý Květen 4 23:08:14 CEST 2010

Původní zpráva ze dne 4.5.2010 od Pavel Troller:

> Tento disk bych rád reklamoval, tj. nechal vyměnit za jiný, je stále
> v záruce. Problém ale je, že se mi ho vůbec nechce odevzdat se všemi
> těmi daty, mimo jiné s komplektním /etc/passwd, /etc/shadow,
> nastavení sítě (je dost rozkvetlé a někomu by se mohlo hodit) a
> kromě toho je tam např. kompletní archiv rodinných fotek, které na
> rozdíl od jiných nevisí nikde na flickeru a nemám zájem, aby se tam
> přes někoho dostaly :-). A porucha disku je toho rázu, že nemám data
> jak z disku smazat a kdybych na něj vzal kladivo, tak by to už
> neuznali :-). Máte někdo nápad, jak z toho ?

Pak je to čistě otázka ceny, tedy na kolik si ceníš těch dat, a míry
pravděpodobnosti, že k nějakému zneužití dojde, tedy kde to hodláš
reklamovat :-)

PS: Netuším, co v multimediální mašině dělají citlivá data jiná než
hambaté fotky, ale pokud máš síť chráněnou tak, že prozrazení její
struktury je bezpečnostní problém, který nelze odvrátit okamžitou
změnou hesel a privátních klíčů, pak bych nic nereklamoval...

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601