OT FAB

Pavel Novotny novotny.pp na atlas.cz
Úterý Květen 4 21:23:24 CEST 2010

Pokud neslo o nejakou drahou vlozku tak celkem zadna traga, ona vlozka bez klicu je dost na nic a najit dnes zamecnika, ktery zmakne
klic jen podle profilu seznamu stavitek je docela umeni, sam znam dva, jeden dela kasare u policie a drujej je duchodce a jeste umi remeslo.
Pak znam jiz jen vykuky u kterych v 50% neotevrete ani s kopii doneseneho klice.

PN

> Od: "Michal Gregor"
> Komu: "HW-news"
> Datum: 04.05.2010 21:00
> Předmět: Re: OT FAB

Sakra a proc jsem ten zámek odvrtaval, kdyz je to tak jednoduche....

Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "Ivan Kiss"
To: "HW-news"
Sent: Tuesday, May 04, 2010 4:35 PM
Subject: Re: OT FAB

Kluc ma rovnake male zubky. Pre kazde stavitko jeden zubok. Uderom na kluc
zubky
vymrstia stavitka. Googlujte a najdete aj lepsie videa vysvetlujuce princip.

pt> Tak toto je dobre, to som nepoznal.
pt> Len clovek asi musi mat kluc s tym spravnym profilom, aby sa dal vopchat
pt> do fabky a podla toho videa musi byt zbruseny na minimum (vsetky zuby
pt> odbrusene), aby vsetky valceky mohli skakat.
pt> PT.