symetricke napajeni + - 5 z baterie

Jirka MWW jirka.mww na gmail.com
Úterý Květen 4 21:13:26 CEST 2010

Dobry den,

potreboval  bych vyresit zdroj symetrickeho napajeni +- 5V pro bateriove
zarizeni.  Spotreba cca 20mA, ale chtel bych, aby to fungovalo dlouho bez
nutnosti to vypinat. Dal bych tam 6 tuzkovych clanku ( t.j. 7.2V  - 9V  k
dispozici ) a potreboval bych nejaky obvod nebo obvody  pro spinane zdroje,
ktere by z toho udelalytech +-5V , samozrejme stabilizovanych a s rozumnou
ucinnosti.  Omlouvam se za primitivni dotaz, ale nikdy jsem zadny spinany
zdroj nepostavil
a v prislusnych integrovanych obvodech se naprosto neorientuji. Muzete mi
poradit, kterym smerem se vydat ? Jde o jeden kus zarizeni,
takze to potrebuji koupit v kusovce a jednoduchost ma prednost pred cenou.

Predem diky za kazdou radu.

Jirka OK1MWW