Menic sinus 600W

Jiri Fridrich mr.eli na volny.cz
Úterý Květen 4 17:11:11 CEST 2010

Cvicne jsem mrknul na UPSky co mam doma a vysledky jsou tady:
apc back-ups hs 500
http://www.volny.cz/mr.eli/soub/DSC02277.jpg
apc smart-ups 700
http://www.volny.cz/mr.eli/soub/DSC02278.jpg
apc cyberfort 350
http://www.volny.cz/mr.eli/soub/DSC02279.jpg

Takze ta smartka by byla dokonala, bohuzel je na 24V.
ELI.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of aze
Sent: Tuesday, May 04, 2010 11:13 AM
To: HW-news
Subject: Re: Menic sinus 600W

Já jen že bych zkusil něco sinusového, ale jen na 12V. Čert se v tom vyznej.

APC má řadu "Smart" údajně sinus, aspoň od těch 600VA výš, ale tam je 24V.
Někde jsem narazil na typ Smart 420, s jednou 12V baterií a tam je uvedeno
"modifik. sinus" :( Neleží někomu nějaká taková potvora bez baterie pod
stolem? Tedy potvora Smart na 12V ?
AZE