OT FAB

peter tesar peter.tesar na centrum.sk
Úterý Květen 4 16:07:50 CEST 2010

Vdaka vsetkym. Takze 5, 6, 8 mm, rozmer nie je kriticky.
Islo o vlastne, teda svokrine dvere a mala tam o nejaku poruchu.
Vyhackovanie poznam, kedysi v pubertalnych gymnazialnych casoch som na
zvazku od klucov standardne nosil na to nastroj. Je pravda ze take yzy
ako na tom videu to nebolo, kedze sa to prstom nedalo tlacit, dalo sa to
zvonka tlacit do boku hrotom vreckoveho noza.
Toto bola ale nejaka lepsia vlozka, ta by sa tak lahko asi nedala
vyhackovat, pravda, mozno ani odvrtat.
Uz to nejako vyriesili, len som sa pri tej prilezitosti zamyslel ze keby
som to mal odvrat, aky vrtak vybrat zo sady.
PT.