Moderni nahrady klasickych OZ?

Pavel Poucha papouch na papouch.com
Úterý Květen 4 15:48:27 CEST 2010

Oblíbená náhrada za OP07 je ADOP777. Existuje dvojitý i čtyřnásobný pro
běžné věci je fajn.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
papouch na papouch.com

Papouch s.r.o.
Strašnická 1a, 102 00 Praha 10
Tel. +420 267 314 267-8
Fax +420 267 314 269

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Pavel Novotný
Sent: Tuesday, May 04, 2010 3:28 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: Moderni nahrady klasickych OZ?

Ted jeste aby to tu nekdo zacal nabízet za rozumne penize. Prijde mi trapne,
kdyz TLE2074P nabizi TME za 150Kc+ DPH + postovne 95Kc+ cca 5Kc ze prevod,
kdyz stejnou vec poridim pres ebay z USA za 7,84$ + postovne z USA 1.9$ +
0za platbu pres PayPal a to jeste od relativne draheho prodejce z
Philadelphie.

PN