OT Dotaz na sitare Asus RX 3042H

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Úterý Květen 4 14:47:45 CEST 2010

Atom D550 (dvě jádra) + 2xWD RE a jedna gigabit síťovka mají běžnou spotřebu
okolo 35W (používám externí zdroj na 60W + měnič). Není to tak super
spotřeba jako s tím routerem, ale výkon je úplně jinde. Omezení je akorát
jeden PCI slot, ale zas to má aspoň miniPCIe (třeba na wifi). Kopírování
běhá v rozmezí 20-25MB/s, čekal jsem lepší výsledky, ale skoro to vypadá, že
to brzdí soft raid. Určitě to nevyjde tak levně jako ten router a bude to
mít vyšší spotřebu (odhadem o 15-20W), ale ty možnosti jsou daleko lepší...