OT Dotaz na sitare Asus RX 3042H

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Úterý Květen 4 14:13:39 CEST 2010

Za ty prachy bude propustnost stejně zoufalá jako u WL500gP, tedy cca
40Mbit. Pokud se přidá ještě jedna VLAN (například kvůli druhé WAN), tak
IMHO klesne o dalších 20Mbit.
Port spanning nebo jak se to jmenuje bez managementu IMHO nejde a bude se to
chovat velice podivně, ale úzkým hrdlem bude podle mě samotná rychlost,
Samba to spolehlivě zahltí, takže rychlost bude stěží 100Mbit. Gigabit tam
určitě nedali právě z tohoto důvodu, tady ty levný krabičky stejně
nedosahují rychlostí větších než nějakých těch 10MB/s.
Aby ten router měl nějaký solidní výkon, chce to koukat po něčem od 5000Kč.
Případně bych volil Atoma nebo Epii.