Vykonava dioda

Boldak Boldak hw.news.hw na gmail.com
Úterý Květen 4 11:26:13 CEST 2010

Zdravim,
tak sem ted na to nejak koukal a musim rici ze se mi zacina nejak michat..

Vychazim z tohoto datasheetu: http://www.compel.ru/pdf/SMK/796.pdf

<http://www.compel.ru/pdf/SMK/796.pdf>Podle vasich rad, volim pouzdro SKMD
kde jsou dve diody zapojene paralelne (spojene katody). Tim podle Fig.11L na
druhe strane dostanu ztratu na jedne diode cca 45W (pocitam 50W). Dale
postupuju nasledovne.. Z vedlejsiho obrazku Fig.11R urcim tepelny odpor.
Pocitam s teplotou okoli 40 stupnu (jelikoz to bude ve skrini kde muze byt
max. 50 stupnu). Tento tepelny odpor odectu pro 40 stupnu a 50W ztratu na
jednu diodu na cca 1,7K/W.

Tak a v tomto miste sem se trochu zaseknul.. Mohl byste me trochu
nakopnout..?

Myslite, ze by slo pouzit chladic
HS-060-120<http://www.tme.eu/html/CZ/profilovane-chladice-firmy-anly/ramka_1859_CZ_pelny.html>
Chladič
pro SSR 50A 1 fáze 80x50x120mm |
INFO<http://www.tme.eu/html/CZ/profilovane-chladice-firmy-anly/ramka_1859_CZ_pelny.html>

Fakt nemam v oblasti chlazeni zadne zkusenosti tak me prosim nekamenujte
pokud je to spatne...

Diky predem za kazde info

Boldak