USB a Windows7

Fr kocifrantisek na seznam.cz
Úterý Květen 4 10:03:20 CEST 2010

Ještě si můžete spustit win XP virtualizovaně, jmenuje se to WIN XP Mode.
Microsoft říká:

"Po instalaci Windows Virtual PC si můžete nainstalovat tento balíček s
virtuálním počítačem, ve kterém poběží Windows XP SP3. Díky provázanosti s
hostitelským systémem můžete aplikace instalované ve virtuálním stroji
spouštět rovnou pomocí nabídky Windows 7."

F.K.

Dne Tue, 04 May 2010 09:48:21 +0200 Pavel Novotný <novotny.pp na atlas.cz>
napsal/-a:

> Ono by to chtelo vice informaci.
> - jake Win7 mate x86 nebo x64
> - jaky programator mate
> - jsou pro tento propgramator drivery pro Win7
>
> PN

Tato zpráva byla vytvořena převratným poštovním klientem Opery:
http://www.opera.com/mail/