Vykonava dioda

Boldak Boldak hw.news.hw na gmail.com
Úterý Květen 4 09:23:26 CEST 2010

Zdravím diskuzi,
panove mam dotaz ohledne vykonove diody. Jsem postaven pred problem
navrhnout do jednoho zapojeni vykonovou diodu diodu.

parametry zapojeni jsou nasledujici:

Dioda je zapojena celou dobu v propustnem smeru, proud ji prochazejici je
I=100A pracovni napei je 800V, jeji zaverne napeti by melo byt idealne
dvakrat tolik, teda 1600V, ale dalo by se i s 1200V.

Idealni me pripada treba modul *SKKD100/16* Module doide/diode 100A 1600V
SEMIPACK1
http://www.tme.eu/cz/katalog/artykuly.phtml?search=1600V+100A&idp=1#search%3D1600V+100A
 , jedine nevim kde mam vzit na ni chladic.
Kdyby mi nekdo ukazal priklad vypoctu chladice pro diodu nebo doporucil
primo chladic budu moc rad.

Podle mojich predpokladu potrebuju chladit vykon cca 120W (=1,2V * 100A).

Predem diky moc reakci

Boldak