USB a Windows7

cz556661 na tiscali.cz cz556661 na tiscali.cz
Úterý Květen 4 08:39:47 CEST 2010

Vážení kolegové,
Nedávno jsem se stal majitelem nového notebooku s operačním systémem Windows7
a pomalu si do něj přetahuji aplikace, které chci používat.
Včera si mi ale stala nemilá věc, pokud chci ovládat programátor přes USB,
který pod WindowsXP chodí bez závad, ozve se hláška že ovladače nejsou správně
nainstalovány.
Ovladače jsem tedy nainstaloval několikrát a se stejným výsledkem.
Rád bych programátor používal jako běžný uživatel (ne jako administrátor)
a pod linuxem tento SW není dostupný.

Děkui za radu.

Milan