Re: 9V alkalická baterie

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pondělí Květen 3 11:56:05 CEST 2010

Jak uz tu bylo receno, pouzil bych spis LR44, idealne v jednom pouzdre
4LR44, pripadne totez ve stribre jako SR44 (ale nevim, jestli se vyrabi i
4SR44). Kazdopadne proti LR jsou ty stribrozinkove o neco hur dostupne -
nema je kazda trafika. I tak mi to ale pripada jako lepsi reseni do
budoucna - jednou za rok, dva roky koupit ctyri bezne dostupne knofliky,
nebo jednou za deset let shanet naprosto nestandardni (a i dnes evidentne
obtizne sehnatelne) streva z 9V baterie (a za cas to stejne predelat na
knofliky, protoze proste nebudou).

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: Vláďa Anděl
To: konfera
Sent: Monday, May 03, 2010 3:24 AM
Subject: 9V alkalická baterie

Dobrý den,
někdy před 10 lety jsem si udělal předzesilovač + měnič ze kondenzátorovému
mikrofonu a povedlo se mi to i s baterkou nacpat do držadla (trubky) toho
mikrofonu. Baterii 6V jsem tehdy získal rozebráním alkalické 9V baterie
(použil jsem z ní 4 články). Některé alkalické baterie byly tehdy destičkové
a některé měly válcové články. Teď bych chtěl baterii vyměnit a zatím
všechny baterie, které jsem zkoušel rozebrat, jsou destičkové. Nevíte někdo
náhodou, jaký typ alkalické 9V baterie má uvnitř válcové články? Vím sice že
v GM mají válcové 6V baterie
http://www.gme.cz/cz/baterie-alkalicka-6v-476a-gp-super-alkaline-p541-789.html
ale kapacita nic moc a musel bych pro ní do Prahy.

Anděl