Re: 9V alkalická baterie

Pondělí Květen 3 11:39:06 CEST 2010

tak jsem si to dal na stránku.
http://vaelektronik.cz/bastl/kondmic.html

Anděl

----- Original Message -----
From: "Tomáą Hamouz" <hamouz na alsoft.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, May 03, 2010 9:15 AM
Subject: Re: 9V alkalická baterie

Já bych také měl zájem o schéma.

Tomáą

©J> Jééé, a mohl byste mi prosím poslat schéma (případně i návrh tią»áku)
toho předzesíku/měniče?

©J> Díky

©J> Jakub ©erých

©J> ________________________________
©J> From: hw-list-bounces na list.hw.cz
©J> [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Vláďa Anděl
©J> Sent: Monday, May 03, 2010 3:24 AM
©J> To: konfera
©J> Subject: 9V alkalická baterie

©J> Dobrý den,
©J> někdy před 10 lety jsem si udělal předzesilovač + měnič ze
©J> kondenzátorovému mikrofonu a povedlo se mi to i s baterkou nacpat
©J> do drľadla (trubky) toho mikrofonu. Baterii 6V jsem tehdy získal
©J> rozebráním alkalické 9V baterie (pouľil jsem z ní 4 články).
©J> Některé alkalické baterie byly tehdy destičkové a některé měly
©J> válcové články. Teď bych chtěl baterii vyměnit a zatím vąechny
©J> baterie, které jsem zkouąel rozebrat, jsou destičkové. Nevíte
©J> někdo náhodou, jaký typ alkalické 9V baterie má uvnitř válcové
©J> články? Vím sice ľe v GM mají válcové 6V baterie
©J>
http://www.gme.cz/cz/baterie-alkalicka-6v-476a-gp-super-alkaline-p541-789.html
©J> ale kapacita nic moc a musel bych pro ní do Prahy.

©J> Anděl