ot - dalsi cestovatelsky dotaz - Anglie

Pondělí Květen 3 11:19:29 CEST 2010

Tak s tou předností je to jinak: "V Anglii NEPLATÍ ani pravidlo levé
ruky, ani pravidlo pravé ruky, nebo přednost vozidla přijíždějícího z
leva ani přednost vozidla přijíždějícího zprava."

http://portal.proridice.eu/index.php?option=com_content&view=article&id=100:rozdily-v-dopravnim-provozu-mezi-anglii-a-r&catid=3:newsflash&Itemid=56

"...podle predpisu na neznacenych krizovatkach neni zadna prednost,
ale zazite pravidlo je, davat prednost vozidlum zleva. Neznacenych
krizovatek je tak malo, ze se toho clovek nemusi bat. Vsechny
krizovatky (i ve mestech) jsou jasne znacene. Mozna proto je v UK tak
nizka nehodovost ..."

http://defik.blogspot.com/2008/04/o-autech-v-anglii.html

Přednost zprava teda platí jen na kruháku (taxikář mi tehdy řikal o tý
přednosti zprava a asi jsem ho blbě pochopil).

P.K.