ot - dalsi cestovatelsky dotaz - Anglie

Milan krata.milan na seznam.cz
Pondělí Květen 3 11:09:01 CEST 2010

Nejhorsi jsou takove ty automaticke ukony a rychle rozjizdeni nebo
odbocovani a predjizdeni. Proste porad myslet na to, ze musite jet vlevo
a davat prednost tem zleva, jinak je to stejny.
Co se tyka prejezdu tak trajektem nebo tunelem to není nic až tak hrozného.
Osobne ale mohu rici, ze jsem se lepe citil (a mozna i lepe ridil) kdyz
jsem tam jezdil autem z pujcovny, nez kdyz jsem tam by se svym, kde jsem
mel i dost blbej prehled a v noci to taky bylo na prd, protoze musite
mit prelepena svetla, kvuli osneni protijedoucich. Naopak auto z
pujcovny me stalo cca 100 liber ma 4 dny i s plnym pojistenim a nic jsem
neresil i kdyz jsem skrabnul elektrony o obrudnik pri parkovani. Jediny
co je pri vraceni zajimalo, zda je plna nadrz.
Milan