ot - dalsi cestovatelsky dotaz - Anglie

Tomas Dresler dresler na hw.cz
Pondělí Květen 3 10:52:16 CEST 2010

Není pravda, ze prednost je zprava jako u nas! Na druhou stranu, silnice
jsou slusne znacene.

Když jsem ridil tyden v Irsku, sednout si do auta vpravo a jezdit vlevo je
uplne prirozene, není se ceho bat, ani tech kruhaku. Samy navedou do
spravneho pruhu a "vyhazuji" do smeru, kam chces vyjet.

Jak uz tu Pavel nadhodil, jediny problem je s udrzenim vzdalenosti od leve
krajnice, ta pulka auta vlevo proste prebyva :-)

--
S pozdravem/with best regards

	Ing. Tomas Dresler

mailto:dresler na hw.cz

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Pavel Kadečka
Sent: Monday, May 03, 2010 10:04 AM
To: HW-news
Subject: Re: ot - dalsi cestovatelsky dotaz - Anglie

2010/5/3 Jan Galuszka <konference na ei.cz>:
> Ma nekdo ze zdejsich cestovatelu skusenosti s dopravou auta pres kanal? s
> rizenim v Anglii? co me muze jako sofera prekvapit? ...

V Anglii jsem byl dva tejdny a řídit bych tam teda nechtěl, naštěstí
jsem nemusel. Všude je spousta kruháků, z toho mi šla hlava kolem. Ale
maj tam přednost zprava, stejně jako my a kruhák se jezdí v opačnym
směru než u nás, takže stačí dávat tu přednost zprava.

Chodci tam asi nemaj přednost, resp. tam (v tom malym městě, kde jsem
byl) nebyly skoro žádný přechody pro chodce, což je velkej rozdíl
hlavně proti Německu, kde se stačí jen podívat stranou a už stojí auto
u přechodu a dává mi přednost, tak už musim přejít i když jsem původně
nechtěl ;)

Na řízení vpravo se snad dá zvyknout, nejhorší je odhad vzdálenosti na
levý straně (kolega tam skoro urazil zrcátko u auta z půjčovny) - ale
jestli budete mít vlastní auto s volantem vlevo, tak máte o starost
míň... i když jak se to vezme.

P.K.