RE: Páteční OT: Pomoc s výběrem nové matrace

Stribrny, Vladimir Vladimir.Stribrny na fei.com
Pondělí Květen 3 08:14:39 CEST 2010

Mohu dat vlastní zkušenost. Také jsem dlouho vybiral. Pruziny jsem zavrhl hned. Posleze i latex, nebyl mi doporucovan pro nizsi zivotnost a horsi prodysnost. Obycejnou PU penu taky nebrat, nevydrzi a je prilis mekka. Obecne jako nejkvalitnejsi se povazuji nejruznejsi tzv. studene peny, dulezite je, aby komurky byly propojene a matrace dychala. Brnenske prodejny mam pomerne dobre zmapovane. Budete-li chtit pohledam doma seznam odkazu - dejte vedet. Ikeu jsem zavrhl, je to lacine zbozi (napr. Potah je nesejmutelny), také jsem zavrhl takove ty "Mercedesy" za 10kKc, mnohdy platite jen za znacku. Nakonec jsem vzal Gold F25 z Jysku. Je to z jedne strany studena pena a z opacne pametova. Ac mam problémy se zady a vzdy jsem mel postele tvrdsi (a myslel jsem, ze potrebuji tvrdsi), na této matraci se mi spi bezvadne. Jysk ma ještě tu vyhodu, ze dela "akce" a cely sortiment cyklicky dava za polovic. Takze tato matrace je normalne za 5 a v akci za 2,5. Pri vyberu se neostychejte a matrace vyzkousejte, to je nejlepsi.

            S pozdravem

                   Vladimír Stříbrný

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Tomáš Koželuh
Sent: Friday, April 30, 2010 11:38 AM
To: 'HW-news'
Subject: Páteční OT: Pomoc s výběrem nové matrace

Moc se omlouvám za tohle téma naprosto nesouvisející s konferencí, ale po
mnoha různých zkušenostech vím, že je tady spousta lidí, kteří by mi mohli
poradit. Potřebuju vybrat novou matraci, jenže výběr je obrovský a nerad
bych koupil něco, co nebude vyhovovat.
Předběžně jsem se rozhodl pro pěnovou matraci, několik jsem jich zkoušel a
víc mi vyhovovaly ty tvrdší, co se nepřizpůsobují tělu. Ale protože jsem na
takové matraci ani nespal, tak to vlastně nedokážu pořádně posoudit. Nemá
tady třeba někdo zkušenost, že je lepší investovat do matrace, která se
přizpůsobí tělu? A případně jaká je běžná cenová hladina? Občas lze najít
různé akce z obchodů typu Jysk a podobně, ale nevím, jestli se nejedná jenom
o "akce". A jestli můžu v klidu matraci koupit v takovém obchodě nebo raději
jít do nějakého centra zdravého spaní. Ale vždycky skončím na tom, že
pořádně nebudu vědět, co koupit a budu muset dát na doporučení prodejce, což
nemusí nutně znamenat tu nejlepší a nejvýhodnější variantu. Proto se ptám i
zde a tajně doufám, že mi zde dokáže někdo poradit.
Vzhledem k tomu, že tohle téma je opravdu mimo, asi bych raději volil
soukromé odpovědi. Předem díky za každou užitečnou radu...

T.K.