9V alkalick

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Květen 3 07:33:03 CEST 2010

Zkuste se vyprdnout na kuchání 9V baterky a dejte tam 4x LR44. Na DX jich
máte za 100 50. Dá se na ně i pájet, je to spolehlivější spoj, než ten
niklový povlak, toho za rok musíte poškrábat, aby zase vedl proud.
  ----- Original Message -----
  From: Vláďa Anděl
  To: konfera
  Sent: Monday, May 03, 2010 3:24 AM
  Subject: 9V alkalická baterie

  Dobrý den,
  někdy před 10 lety jsem si udělal předzesilovač + měnič ze
kondenzátorovému mikrofonu a povedlo se mi to i s baterkou nacpat do držadla
(trubky) toho mikrofonu. Baterii 6V jsem tehdy získal rozebráním alkalické
9V baterie (použil jsem z ní 4 články). Některé alkalické baterie byly tehdy
destičkové a některé měly válcové články. Teď bych chtěl baterii vyměnit a
zatím všechny baterie, které jsem zkoušel rozebrat, jsou destičkové. Nevíte
někdo náhodou, jaký typ alkalické 9V baterie má uvnitř válcové články? Vím
sice že v GM mají válcové 6V baterie
http://www.gme.cz/cz/baterie-alkalicka-6v-476a-gp-super-alkaline-p541-789.html
ale kapacita nic moc a musel bych pro ní do Prahy.

  Anděl