9V alkalická baterie

Pondělí Květen 3 03:24:25 CEST 2010

Dobrý den,
někdy před 10 lety jsem si udělal předzesilovač + měnič ze kondenzátorovému mikrofonu a povedlo se mi to i s baterkou nacpat do držadla (trubky) toho mikrofonu. Baterii 6V jsem tehdy získal rozebráním alkalické 9V baterie (použil jsem z ní 4 články). Některé alkalické baterie byly tehdy destičkové a některé měly válcové články. Teď bych chtěl baterii vyměnit a zatím všechny baterie, které jsem zkoušel rozebrat, jsou destičkové. Nevíte někdo náhodou, jaký typ alkalické 9V baterie má uvnitř válcové články? Vím sice že v GM mají válcové 6V baterie http://www.gme.cz/cz/baterie-alkalicka-6v-476a-gp-super-alkaline-p541-789.html ale kapacita nic moc a musel bych pro ní do Prahy.

Anděl