Sobotni uklid

Petr Toąovský PetrTosHW na PTmodel.cz
Sobota Květen 1 16:19:28 CEST 2010

Zdravim,
mam tu na vyhozeni poskozeny osciloskop BM566 (doufam ze mam to znaceni
dobry, takova ta velka hajtra do 100MHy s dvojitou casovkou) a nejakou
tezkou kysnu s oznacenim Tesla Studiosolo 130. Ma o to nekdo zajem? K
odberu ve vychodnich Cechach, kousek od Nachoda.
Osciloskop ma poskozeny zdroj, myslim ze tam explodoval nejaky
kondenzator, neresil jsem to. Ten druhy pristroj ani nevim co je, jak se
to tu objevilo. Je to evidentne neco ohledne audia.
Je tu jeste nekde v garazi i nejaky dvoumuzny osciloskop snad jeste
elektronkovy, ale oznaceni nevim. To uz je spis do muzea. A take tu mam
stoh amaterskych radii a snad temer kompletni KTE.
Piste kdyztak soukrome. Co neudam poleti do kontejneru. Rodice se me
snazi odstehovat.
Pekny zbytek vikendu preji.

Tosa