WRAP1E103, bylo RE: Edimax BR-6104K

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Sobota Květen 1 12:07:00 CEST 2010

Ne. Když se zruší sériová konzole, tak se potom nedá z klávesnice
spustit BIOS. Jednoduše proto, protože při startu se po sériovém portu
nic neposílá.

V návodu je vytvořit bootovací CF kartu s FreeDOS, DOS, nebo něčím
podobným, a nahrát na ni BIOS. Potom zasunout do slotu a zapnout Wrap.
Mělo by to nabootovat, spustit nějaký .com soubor, a BIOS by se měl
obnovit. Bohužel nevím, kde je problém. Buď to nenabootuje, nebo to
nabootuje, ale tím, že je vypnutá sériová konzole, takže nic nevidím.

Teď mě něco napadlo.
Naštěstí mám ještě několik starších Wrapů verzi C, kde je ta sériová
konzoel povolená, takže bych viděl, jestli to vůbec bootuje z té karty.

Ales Filip