napajanie vykovovej LED

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Středa Březen 31 18:10:03 CEST 2010

No tak my sme mali zrejme na tie zdroje smolu, lebo ten pomer bol povedzme skor 20% nez 2%, je zase pravda ze nie zo statisticky vyznamnej vzorky. Ako vravim, jeden mi tu krmi uz dva roky modem (ktoreho originalny zdroj odisiel asi po pol roku) a ten zatial drzi, aj ked neprijemne cvirika (ten zvuk by tiez niekomu mohol vadit).

No a v niektorych aplikaciach by napriklad mohlo vadit, ze pri odideni nejake percento z nich vyhodi aj prilahly istic...

wek