A zase ti novinari (LHC)

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Středa Březen 31 14:55:11 CEST 2010

Nie je to prilis zname, ale STS je (onedlho uz len bol) vehikel ktorym sa da dostat do kozmu s najmensim pretazenim (alebo jedno z najmensich).

Vdaka tomu nim mohli letiet v podstate len narychlo vyskoleni technici roznych firiem (typicky opravari satelitov) a starci ako Glenn. Podobne setrny bol aj k vyvazanym zariadeniam.

Toto sa uz asi tazko zopakuje v blizkej buducnosti, najma nie po Obamovom skrte.

wek