A zase ti novinari (LHC)

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Středa Březen 31 13:19:42 CEST 2010

ISS je stale na nizkej drahe takze raketoplany tam dokazu vyniest
pomerne dost tazke objekty, ale aj tak je to celkom impresivne. Fakt ze
veci sa tam nedaju opravovat posuva celu vec o uroven vyssie... Ked si
clovek predstavi toho tipka co tam musi chodit s termoskou dolievat
helium ma chladenie magnetu je to minimalne o 2 rady zabavnejsie ako
tipek ktory musi v sobotu o tretej rano nalozit diodu na vozik a tlaci
ju potom kilometer v tuneli aby ju mohol vymenit ;-)