LED osvetleni pro akvarium cca 50W

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Březen 31 12:02:19 CEST 2010

Zdravim,

zkousim ted osvetleni 8x LED Cree Q5 pro male cca 25l akvarium zda se ze
to vcelku funguje (kytky rostou, rasy ne) - je to hnane zatim jen na 300mA.

Vyhody pro mne jsou nezanedbatelne - bezpecne napeti, nejsou potreba
vodeodolne spatne sehnatelne patice pro zarivky, je to lehoucke a snadno
stmivatelne, snadna distribuce svetla (daji se udelat ruzne intenzity v
plose), nejsou potreba reflektory.

Takze mam roupy a chtel bych zkusit osvetleni pro akvarium 120l - plocha
akvaria 90x43cm. Vychazi mi to na 24 ledek v zakladnim rastru 3x8 - pri
tom, ze pocitam proud 700mA.

Zajima me zda nekdo ted nezkoumal kde a jake LED nejvyhodneji poridit.
Teplota svetla by mela byt spis tepla - kytky maji radi cervene casti
spektra. Premyslim i o pridani ciste cervenych LED.

Napajeni bych provedl necim takovym
http://www.flajzar.cz/menice-a-zdroje-pro-led/proudovy-zdroj-pro-5-az-8-x-3w-led.htm

nevite kdo to vyrabi? flajzar jak se zda to ma jen papirove

--
Radek Vicek