objednavka DigiKey

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Březen 31 11:50:31 CEST 2010

Zdravim,

chodi to z USA (alespon me vse chodilo odtud), vzdy perfektne zabalene,
to co jsem objednaval bylo skladem takze nevim kdyby nebylo, ale poslano
nejpozdeji do tretiho dne (podle posunu casu). Do tydne i s celnici jsem
to mival doma. Nikdy nic nechybelo.

A dobre se s nima komunikuje - dokonce i sami napsali.

Radek Vicek