Pokazena detska radost a DVD Sony - zaver prveho dejstva, predbezne happyend

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Středa Březen 31 11:32:31 CEST 2010

Laser nejprve zjisti (pohybem nahoru a dolu) jestli tam je medium a jake
(CD nebo DVD). Pokud jej zjisti a zaostri, tak zacne tocit. Pokud jej
nezaotri tak netoci nebo jen cuka a zkousi to. Zkuste medium DVD a pak
CD, jestli je to stejny nebo ne. Stejne to tipuju na laser.

Martin Hanek