Co je Full Power Bandwidth u ADC?

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Úterý Březen 30 20:29:38 CEST 2010

to je parameter ktory hovori o tom ako rychle su vstupne obvody. Vstupny
signal moze mat ovela vyssiu frekvenciu ako je vzorkovacia frekvencia a
parameter fpbw zjednodusene hovori o tom kam az mozete ist s frekvenciou
vstupneho signalu.

FULL POWER BANDWIDTH is the frequency at which the reconstructed output
fundamental drops 3 dB below its low frequency value for a full scale
input.

b.