RE: Poslání peněz na účet v DE

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Úterý Březen 30 15:42:50 CEST 2010

PayPay, poplatek je pár korun, ale docela to trvá - je třeba poslat peníze
na svůj PayPay účet a ty pak poslat do zahraniční banky. Obvykle to celý
trvá +/- pracovní týden.
A jako výhoda je, že je to míň složitý než normální platba, nedávno jsem
chtěl poslat peníze na Slovensko a když na mě v RB vybaflo milion povinných
položek, tak jsem to radši poslal na PayPay a z něho dál a samozřejmě jsem
ušetřil...