RE: OT: Celni prohlaseni

V P vvitty01@seznam.cz
Úterý Březen 30 09:09:51 CEST 2010

Cinanum je totiz nejake placeni dani jedno, takze zcela otevrene nabizeji moznost zvolit castku, kterou maji uvest. Neni od veci ji volit "rozumne", aby to bylo pod limit a nebylo prilis okate.
Kdyz maji celnici podezreni ze jde o prilis drahe dily, poslou vyzvu.

Jinak fakturu uvnitr baliku z HobyCity budou celnici hledat marne, nedavaji ji tam...

V.