Identifikace obvodu dle schematu a funkce

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Pondělí Březen 29 22:45:29 CEST 2010

Zdravím,
  no, první přiblížení je krajně pozitivní! Výstupy a vstupy sedí, nikde nic
nejede proti sobě, hradla 1 a 3 zapojena jen jako invertory... Jdu to
překreslit do logické podoby, zda by to dávalo smysl.
  Pavel