LHC - Fill #1000

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Pondělí Březen 29 11:53:34 CEST 2010

vravel som ze predpokladam, nie ze to tak je :-) Skusit si to nakreslit
a uvidis kde by mali kolidovat, resp. nejaky maly skrip by to urcite
spravil :-) Spolu je 35640 bucketov a ring ma 4 kolizne body. Nastavene
by to malo byt tak ze bucket 1 obidvoch zvazkov koliduje v Atlase. Takze
dalsie kolizne body su potom + a - 45 stupnov a 180 stupnov.
b.