Regulace kotel Dakon DuA

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Pondělí Březen 29 11:38:11 CEST 2010

U toho mého byl watchdog poměrně komplikovaný, rozhodně od pohledu
nevypadal jako watchdog. Konkrétně, MCU snímá ovládací prvky přes
analogové multiplexory do jediného vstupu. Jeden jinak nevyužitý MX
přepínal trvalou 0 a nejvyšší bit adresace MX, výstup vedl na
derivační obvod a tím se resetoval WD. Tím bylo zajištěno že se musí
měnit všechny bity adres a tudíž že MCU pravděpodobně nebloudí.

Tomáš