Re: LM317 / LM337 v SMD ?

j.Krajinka@seznam.cz j.Krajinka@seznam.cz
Pondělí Březen 29 10:48:16 CEST 2010

Pevne regulatory rady 78/79 samozrejme znam, ale neni to ekvivalent k LM317/LM337, podle DS maji 7x horsi presnost a i v ostatnich parametrech jsou o fous horsi.

On neni problem najit negativni regulator, problem je ho najit v SOT-223 a dostupny v CR za rozumne penize.
Zjistil jsme, ze Farnell ma LM337 i v SOT223, ale 1.67Euro mi prijde jakoze docela dost.

Jirka

>2010/3/29  <j.Krajinka@seznam.cz>:
> Potrebuji neco jako LM317 a LM337 pro <0.5A, ale dostupne v SOT-223
> LM317 v SOT223 mam a lze je bezne koupit za cca 5Kc i u nasich drogeristu, ale zapornou LM337 nemohu najit v nicem jinem nez  v  TO220 a jeste docela draho.
> Poradite?
>
> Nebo jinak, potrebuji +- 15V do 300mA , v parametrech presnosti tak te LM3xx, cena hraje roli, je neco vice IN nez staricka LM3xx , za podobnou cenu?

Jestli to má být pevné napětí, tak starej dobrej 7915. Nebo si zkuste něco najít fullltextem na alldatasheet.com:

http://category.alldatasheet.com/index.jsp?sSearchword=NEGATIVE%20REGULATORS

Pavel Kadečka.