Regulace kotel Dakon DuA

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Pondělí Březen 29 10:40:41 CEST 2010

Není to řešení uvedeného problému, ale třeba to pomůže v inspiraci kde
hledat.

Řešil jsem podobný problém, ekvitermní regulátor od Junkerse.
Projevoval se tak, že zapnul hořák a po pár sekundách ho zase vypnul,
celé chování bylo navenek chaotické.
Příčinou byl vyschlý elektrolyt v obvodu watchdogu, takže došlo
k resetu ještě před příchodem kontrolního pulsu.

Tomáš